Прочетете за 5 мин 08 апр. 2025

Хармония на контрастите в новата кампания на Answear за SS25

Автор: Maria
Прочети го за 5 минути

Модата не е само дрехи – тя е израз на емоциите и взаимоотношенията, които живеем всеки ден. В новата си кампания за сезон SS25 Answear акцентира на смелите контрасти, комбинирайки на пръв поглед различни стилове от някои от най-реномираните премиум марки. Както и в живота, контрастите в модата могат да създадат завладяващи комбинации.

Новата кампания “Облечи живота си с нещо безценно” насърчава радостта от експериментирането, като изследва нови стилове чрез смели модни избори, които отразяват личната изтънченост.

В три различни сцени три двойки ексклузивни марки търсят общ език. Patrizia Pepe с adidas, Pinko с AllSaints и BOSS с Birkenstock – марки, които на пръв поглед изглеждат напълно различни, се събират, за да създадат изненадващи и неочаквани комбинации в тази кампания. Зад всяка марка стои завладяваща история и оригинални преработки, вдъхновени от многозначния език на модата. Зад всяка редакционна част, създадена за този проект, стои и предизвикателството да се съчетаят различията в стила – както споделя стилистът на Answear, Łukasz Witek.

Могат ли adidas и Patrizia Pepe да се влюбят?

Patrizia Pepe – Италианска чувственост с доза ирония

Тази марка е родена от италианската страст към модата. Основателите Patrizia Bambi и Claudio Orrea съединяват сили във Флоренция, за да създадат смела марка, пълна с чувственост и контрасти. Колекциите комбинират практично облекло за ежедневието с нотка на блясък. Характерни за Patrizia Pepe са изтънчени цветове, смели принтове и детайли, които подчертават женствеността и индивидуалността. Отличителният й символ – “Fly”, представен през 2012 г., изобразява силует на насекомо в модерна графична форма и е станал запазен знак на марката, отразяващ личната визия на Patrizia Bambi.

adidas – Модна икона, синоним на иновации и спортен стил

Днес adidas е синоним на спортен стил и иновации, но корените му се връщат към 1920-те години. От скромното начало в германската пералня до глобалното си културно влияние, adidas доказва, че една силна модна марка може да бъде безкраен източник на вдъхновение. Интересното е, че емблематичното лого с три ленти първоначално е било създадено за здравина на обувките, а не за декорация. adidas е марка, която се гордее с иновациите и винаги е била готова да експериментира с дизайна си. Тя е стартирала множество авангарден дизайн, като adidas Superfinger Superstar, създаден в сътрудничество със шведския дизайнер Beate Karlsson от Avavav, известен със своите сваляеми ръкавици за пръсти. Това сътрудничество подчертава интереса на adidas към авангардената мода.

Łukasz Witek, стилист на Answear:
„Тази комбинация беше едно от най-големите предизвикателства в стила, защото Patrizia Pepe е изцяло женствена марка, противоположна на streetwear стила на adidas. Но в същото време най-лесният начин да подчертаем тяхната разлика беше в началната сцена. В следващата сцена стиловете започват да се сливат, водейки към трансформация – перфектно сливане на двете марки. Създадохме много вариации за тази сцена и в крайна сметка избрахме визия, която съчетава стиловете на двете марки.“

Могат ли Pinko и AllSaints да бъдат приятели?

Pinko – Смелостта да бъдеш себе си

Pinko е основана в края на 1980-те години и от самото начало отличава себе си с тоалети, посветени на силни, независими жени. Отличителният знак на марката са смелите кройки, които подчертават женствеността и личността на носителката. През 2016 година Pinko лансира своята емблематична чанта Love Bag, с метален лого на две лястовици, които летят една към друга. Логото на Pinko е станало важна част от идентичността на марката. В много култури лястовиците символизират свобода и независимост – стойности, които перфектно се вписват в посланието на марката за сила, елегантност и смелост. Дизайнът на логото съчетава деликатна простота с дълбока символика, придавайки на всеки продукт уникален характер.

AllSaints – Авантгард с модерна елегантност

Пряко от All Saints Road в Лондон, AllSaints е британска марка, основана през 1994 г. от Stuart Trevor, която бързо намира своето място в градския начин на живот, съчетавайки урбанистична елегантност с рок акценти. Името й е вдъхновено от фикционния герой Simon Templar, известен и като „Свещения“. AllSaints първоначално се утвърди с кожени якета и минималистични облекла. Марката винаги е наблягала на уникалните детайли и висококачествени материали, създавайки продукти, които съчетават елегантност с нотка на несъответствие. Днес AllSaints не само дефинира streetwear модата, но я съчетава с луксозен, индивидуален стил чрез неутрални цветове, класически кройки и кожени акценти.

Łukasz Witek добавя:
„В тази комбинация разказваме историята на две марки, които са противоположности в своята идентичност. Но с времето стиловете им започват да се сливат, като всяка марка взема по нещо от другата. Тоалетите в първата сцена са тотални противоположности, но вярвам, че те се събраха перфектно във втората сцена. Вдъхновението беше Y2K, но пречупено през настоящето.“

BOSS или Birkenstock? Защо не и двете?


BOSS – Елегантност и престиж

С почти столетна история, BOSS е синоним на елегантност и престиж. Модната къща първоначално се е фокусирала върху мъжкото облекло, а първите й колекции костюми бяха високо оценени – наследство, което все още дефинира марката. Наречена на името на основателя си Hugo Boss, чиито принципи акцентираха на изключителност и съвършенство във всяка детайлност, BOSS олицетворява тези ценности и днес.

Birkenstock – Култова класика, оцеляла през вековете

Birkenstock съчетава традицията и модерността вече повече от 250 години, като колекциите й спечелиха сърцата на милиони хора по света, приоритизирайки комфорт и здравина. Компанията съществува от 1774 година, когато Johann Adam Birkenstock бил записан като обувкар в Ланген-Бергхайм. Неговият внук, Karl Birkenstock, революционизира обувната индустрия, като въведе гъвкави, анатомични стелки, поставяйки стандартите за комфорт, които познаваме и до днес.

Łukasz Witek добавя:
„В сцената между BOSS и Birkenstock искахме да покажем, че модата е без възраст. Независимо от поколението, всеки може да носи това, което му отива най-много. Стилът на сина беше вдъхновен от Justin Bieber – трябваше да е еклектичен, и вярвам, че го постигнахме на 100%. Искахме да представим бащата и сина в контекста на много структурирани визии. В последната сцена те сменят тоалетите си, но е очевидно, че всеки ги носи по уникален начин.“

През тази кампания Answear показва, че модата няма място за скука. Напротив, кампанията събира контрастите на равни начала, за да създаде уникален стил. Patrizia Pepe и adidas, Pinko и AllSaints, BOSS и Birkenstock – марки, които разбиват бариерите, и всяка от тези контрастни двойки показва, че разнообразието може да бъде най-красивият източник на вдъхновение.

Радостта от експериментирането, смелостта и създаването на нови стилове могат да донесат голямо удовлетворение – и в същото време да ни сближат. Както казва посланието на кампанията:
„Облечи живота си с нещо безценно“ – и се наслади на модата.

Прочетете още статии