Прочетете за 4 мин 16 сеп. 2024

Новата кампания на Answear.com „Облечи живота си с нещо безценно“ оцветява есента в червено

Автор: Maria
Прочети го за 4 минути

Есента бавно се промъква, слънчевите лъчи не са толкова жежки, а под полъха на вятъра леко танцуват ярко обагрени листа.

Лятото бавно отстъпва и Answear представя новата си кампания за сезон есен-зима 2024, съчетавайки поетичните нотки на дрехите и аксесоарите с изключително внимание към детайла. Колекцията не само облича, но и разказва истории – такива, каквито ще помним дълго.

Есента е изпълнена с емоции, това е време за размисъл и съзерцание. Когато дърветата се обагрят в жълто и червено, модата придобива специално значение. Тя не отразява само собствения ни стил, но се превръща и в манифест на нашите вътрешни ценности. Ето защо новата колекцията на Answear има за цел да подчертае, че дрехите не са просто аксесоар, а начин да разкрием своята същност и визия за живота.

Тази есен бразилската актриса и модел Фатима Бруненго e лице на кампанията „Облечи живота си с нещо безценно” и представя едно спиращо дъха творение в червено. Тази визия, изпълнена със сила и характер, е много повече от красива рокля. Тя е символ на смелостта и самоувереността.

„Червеното е цвят, който винаги привлича вниманието, но в този случай то се превръща в символ на силата и независимостта“,

споделя Марта Савицка, маркетинг директор на Answear. Тази визия не само впечатлява с красотата си, но и докосва със своята незабравима женственост.

Червеното играе ключова роля в кампанията на Answear. Цветът символизира творческата енергия, страстта и смелата визия за бъдещето и същевременно е в синхрон със стратегическите цели на компанията. Този сезон червеното диктува модните тенденции. От наситените нюанси на бордото до ярките червени акценти – дизайнерите смело вплитат този цвят в своите колекции, съчетавайки го с класически силуети и модерни детайли.

Кампанията „Облечи живота си с нещо безценно” включва и редица допълнителни активности. Вдъхновени от силата на червеното, създадохме оригинален плейлист, който отразява уникалността на този цвят. В специалното издание на нашия Journal, “Есен в червено”, обръщаме задълбочено внимание на символиката на червеното – от неговото присъствие в изкуството и модата до историите, които ни разказват как този цвят движи и вдъхновява хората. В Answear Concept Store във Варшава известни стилисти ще демонстрират как да комбинираме червени акценти в есенните визии.

Вдъхновени, ние искаме да докажем, че червеното не е просто цвят – то е силна емоция и израз на себеизразяване, който може да бъде използван в есенните колекции.

За да усетим истинската емоция на червеното, екипът ни се разходи из живописните улички на Лисабон, където заснехме вълнуващите кадри за нашата кампания. Потопихме се в поезията на града, за да могат фотографите да заснемат съвършено композирани кадри, които да останат завинаги в съзнанието на всеки, който се е докоснал до красотата им. Лисабон, с магическата си светлина, осигури перфектния фон за модната история, която творим – така близка до живота, така изпълнена с емоции. Режисьорът Стела Консони, известна с чувствителността си и умението да улавя красотата на ежедневието, успя да пренесе тази атмосфера, съчетавайки обикновеното с усещането за лукс и красота.

Слоганът на кампанията “Облечи живота си с нещо безценно” напълно улавя същността на посланието на Answear. Модата е с нас в най-важните моменти от живота и се превръща в част от спомените, които пазим завинаги. Вярваме, че стойността на дрехите е не само в тяхната естетика, но и в емоциите, които предизвикват. Именно модата разказва за важните моменти и хора, които влизат в живота ни. Дрехите са и единствените свидетели на прекрасните мигове, които след време ще се превърнат в безценни спомени.

Премиум модни марки

Кампанията е израз на красота и качество. В колекциите на Answear клиентите ще могат да открият внимателно подбрани продукти от премиум глобални марки – символи на вечен стил и елегантност, които позволяват да изразим себе си и своите ценности.

За Answear модата е повече от дрехи – тя е начин да покажем на света кои сме и какво е важно за нас.

В ежедневието дрехите и аксесоарите са отражение на нашите емоции и пазят нашите спомени. Те ни вдъхновяват да достигнем до нови хоризонти, да останем в спомените на другите или да се справим с предизвикателствата на деня. Накрая те остават на заден план, защото най-ценното остава това, което сме спечелили чрез тях.

В кампанията за есенно-зимния сезон Answear ви нашепва: Облечете живота си с нещо безценно.

Прочетете още статии