Вещите ни съпътстват във важни моменти. Те са своеобразен символ на нашите чувства и спомени. Могат да ни окуражат да се впуснем в непознатото. Могат да ни помогнат да бъдем част от съзнанието на някой друг или да бъдат отговор на ежедневните предизвикателства. Но в крайна сметка те отстъпват на заден план, защото най-ценното остава това, което сме придобили от тях. В новата кампания за сезон пролет-лято 2024 г. обличаме живота с нещо безценно.
Стартираме нова кампания с образи, с която ви приканваме да се замислите за живота и важните моменти в него. Убеждаваме ви: „Облечи живота с нещо безценно“, защото вярваме, че предметите могат да обогатят ежедневието ни. Някои от тях означават повече за нас, защото са красиви и висококачествени. С други свързваме необикновени преживявания и спомени, които искаме да запазим в съзнанието си за дълго време.
Гледайте видеоклипa на кампанията „Облечи живота си с нещо безценно“:
Вещите са част от нашите специални моменти. Те могат да ни дадат кураж, да ни позволят да намерим пътя си в определена ситуация, да ни помогнат да я приемем, бидейки украшение, камуфлаж или орнамент.
– Модата е форма на външен манифест, който отразява нашите ценности, чувство за хумор, отдалечеността от нашата същност или липсата на такава. Тя формира това, което сме, или начина, по който изграждаме себе си. Правим това, като носим сако, тениска, рокля, маратонки или обеци. Тогава тези „неща“ придобиват второ, още по-ценно значение. Защото стойността за нас не е обувката, а фактът, че сме пробягали маратон с нея; а синята рокля може да бъде спомен за най-красивия залез над Барселона – казва Марта Савичка, директор визуален маркетинг на Answear.
– В нашата кампания продуктите са фокус и ние им обръщаме изключително внимаие. Това внимание се пренася и в избора ни за продукти, които да предложим на нашите клиенти – добавя Марта Савичка.
Стела Консони режисира кампанията на Answear.
‘Облечи живота си с нещо безценно’ не е просто слоган, това е идея, която ще съпътства дългосрочната комуникация на Answear. Агенцията Saatchi&Saatchi отговаря за стратегията и концепцията. Вдъхновяващият видеоклип и снимки са заснети в очарователния Лисабон. Той е режисиран от Стела Консони, опитен режисьор и фотограф с кампании за марки като Gucci, Prada, Burberry, Tiffany и Armani.
Надникнете зад кулисите на видео продукцията:
– Стела перфектно е уловила същността на това, което искаме да предадем в новата имиджова комуникация на Answear, а именно баланса между модата, ежедневието и истинските ценности. В нейната работа можете да видите много сърце и внимание към детайла. Това по-късно води до необикновени, запомнящи се творения – заключава Марта Савичка.
Бразилската актриса и модел Фатима Бруненго стана лице на кампанията „Облечи живота си с нещо безценно.“. Тоалетите, в които тя се появява на екрана, са еманация на качеството и отличителния стил на Answear. Всеки кадър е микроистория, изграждаща поетична приказка, съчетаваща мода и начин на живот.
Премиум модни марки
Новата кампания на марката, изградена около идеята „Облечи живота си с нещо безценно“, е част от дългосрочна комуникация, която позиционира Answear в сегмента на премиум модата. В нашия сайт ще намерите внимателно подбрани продукти от над 500 ексклузивни световни марки, като Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu jo, Pinko, Michael Kors, Torry Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham или Furla. Кампанията ни ще бъде представена едновременно на всички 12 пазара, на които Answear оперира.
С новата комуникационна платформа ние откриваме за вас един вдъхновяващ свят на оригинални модни стилове и дизайнерски колекции. Показваме, че стилът е същността на избора и преживяванията, но също така и на хората и местата, с които сме свързани и които остават скъпи спомени за нас. Във всичко това модата се превръща в израз на ценности, а пазаруването – в уникално преживяване, което ни носи цяла гама от чувства.