Имаш стил, имаш класа, имаш отскок. Имаш Answear!

31/12/20

Отегчен ли си от кликането из хилядите модни онлайн магазини? Чудиш се в каква посока да поемеш? Вече имаш Answear! Без повече въпроси, без колебание, без несигурност – пред теб е отговорът, който знаеш. Ако се обличаш онлайн, но обичаш да живееш офлайн, ние сме на твое разположение. Нямаме търпение да ти покажем новия ни клип, който посветихме на теб, ловеца на модни находки. Ние ценим младежкия дух, разбиваме стереотипите, бягаме от отъпканите пътеки и се възползваме от новите възможности. Фокусираме се върху преживяванията и радостта от играта с модата. Обичаме индивидуализма, ценим свободата на избора и, точно като теб, нямаме нищо против да създаваме наши тенденции, вместо да следваме чуждите.

Представяме ти пълната версия на новото ни видео, което няма да видиш по телевизията:

 

Имаш стил

Дързък или семпъл? Важното е, че е твой. Не очакваме да изглеждаш като от модно списание. Знаем, че интуицията ти помага да избираш точно това, което ти подхожда и отразява темперамента ти.

 
 

Имаш класа

Независимо на колко си години и къде живееш, дали си мъж или жена, ти си супер!

Имаш отскок

Действаш с размах, не само когато пазаруваш. Страстта те води във всичко, което правиш. Не се страхуваш от новото и непознатото.

 

 

Нямаш задръжки

Отпусни се и се наслади на живота! Забрави за мнението на другите, не взимай присърце критиките. Прави това, което ти доставя удоволствие, носи, каквото ти харесва, живей както искаш.

 
Имаш варианти


Имаш мнение по всички въпроси – и по важните, и по маловажните. Ние не ограничаваме твоята свобода при вземането на модни решения и не налагаме „правилните“ тенденции.

 

Имаш го веднага

Имаш го до два дни. Ние ти гарантираме бърза доставка!

 

Имаш своя клуб

И то не какъвто и да е! С безплатното си членство в Answear Club винаги можеш да разчиташ на атрактивни отстъпки при следващото си пазаруване.

 

Информация за кампанията

Тв спотът, режисиран от Лукаш Заблоцки, е сниман върху 35 мм лента и носи неповторим, автентичен дух. Комуникационната стратегия и идеята са дело на Feeders Agency, а за продукцията отговарят Papaya Films. Кампанията е реализирана в Полша, Чехия, Словакия, Унгария, Румъния и България.