Прочетете за 5 мин 23 май 2024

Откриваме Answear Concept Store в Norblin Factory!

Автор: Maria
Прочети го за 5 минути

Току-що бе открит Answear Concept Store в престижната Norblin Factory във Варшава. В нашия първи магазин модата се среща с креативността, издигайки шопинг преживяването на най-високо ниво. Открийте с нас тази уникална модна локация на картата на Варшава.

В центъра на Варшава, на улица Żelazna, в добре познатата и често посещавана фабрика Norblin, току-що отвори врати Answear Concept Store. Площта на магазина от 2000 кв. м е разделена на продуктови зони. Всяка от тях е изпълнена с многостранно и разнообразно предлагане на марки като Michael Kors, Victoria Beckham, Nanushka, Iro, Diesel, AllSaints, Tory Burch, Missoni, Giuseppe Zanotti, Coach, Swarovski или Furla, както и adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger или Polo Ralph Lauren.

Answear Concept Store обаче е нещо повече от магазин. Това е място, където пазаруването се превръща в незабравимо преживяване. Освен внимателно подбрани, ексклузивни колекции на любимите ви модни марки, клиентите ще намерят зони за отдих или забавление и може би модни вдъхновения.

– Откриването на концептуален магазин под тази форма и на това конкретно място е и реализация на заложените в нашата стратегия предпоставки и завършване на промяната в позиционирането на Answear и предлагането на „първокласни модни марки“ – казва Марта Савичка, директор визуален маркетинг на Answear.com.

Впечатляващ интериорен дизайн

В оформлението на интериора на концептуалния магазин ключова роля играят цветовете, използваните материали, препращащи към природата, и внимателно подбраните детайли като: изработен по поръчка дървен под, нестандартни мебели, проектирани за нуждите на магазина, и артистични, огромни витрини, проектирани от Анна Шчесни, художничка, известна със сътрудничеството си с най-големите модни къщи.

Answear Concept Store има два основни входа. Първият насочва директно към зоната за интелигентна мода, където по-тъмните цветови комбинации подтикват към откриването на по-елегантни и изтънчени предложения. Вторият вход, от друга страна, въвежда по-светли комбинации, съживявайки атмосферата и представяйки по-небрежни, леки стилове.

– Салонът е разделен на мъжки и дамски сектор. Първата зона е земя на елегантността, където тъмните покрития и месинговите акценти се съчетават с естествената красота на дървото и камъка. Стените, украсени с изискани тапети, се смесват с тъмна мазилка, създадена по поръчка. Материали като ламарина и стъкло създават сцена на минималистична изтънченост – описва Ивона Квадранс, мениджър интериорен дизайн в Answear.com.

Отличителна черта на Answear Concept Store са и просторните мострени зали със зона за почивка на придружаващите ги посетители, издържани в ярки цветове, с големи удобни кабини. Между зоните се намират допълнителни съблекални под формата на интригуващи, свободно стоящи блокове.

Повече от магазин

Answear Concept Store е място, което надхвърля общоприетото разбиране за магазин, в който купуваме готови продукти. Най-колоритната и креативна зона на концептуалния магазин е пунктът за персонализация и промяна „Tailor“, където по различни начини можете да персонализирате или адаптирате закупените вещи към вашите нужди. Пунктът „Шивач“ предлага и шивашки промени – от най-простите, като скъсяване и зашиване, до по-сложни услуги на индивидуална цена. За хората с артистични наклонности има възможност да персонализират дрехи, обувки и чанти с маркери и бои.

В концептуалния магазин се помещава и кафенето Answear x Coffeedesk. Това е оригинален проект, заобиколен от зимна градина с растения, където можете да се насладите на отлично специализирано кафе и др. Баристите от екипа на марката Coffeedesk отговарят за най-високото качество на предложенията в кафенето. Основното зърно, използвано за кафето за еспресо и кафето за мляко, е бразилското Campo das Vertentes. Освен това на място могат да се опитат различни видове кафе – от ферментирали кафета до такива, отглеждани на вулканични почви или отличаващи се с фин вкус на домати.

Концептуалният магазин е и място за срещи както на клиентите, така и на хората от света на модата и културата. Събитията, които се организират там в сътрудничество с марките, ще бъдат възможност да се научи още повече за предлаганите продукти и за идеята, която стои зад развитието на марките, предлагани на Answear.com. И това са само част от планираните дейности, които ще се провеждат в магазинното пространство на втория етаж в сградата „Плейтър“ на фабрика „Норблин“.

Баланс между технологиите и истинското пазаруване

Пространството на концептуалния магазин Answear е създадено с оглед на взискателните клиенти. Още от входа те ще бъдат посрещнати от консултанти, които са не само продавачи, но преди всичко имат задачата да оказват реална подкрепа на потребителите в техния моден избор, познават тенденциите и са отлично запознати с актуалните модни събития.

– Човекът си остава най-важното нещо за нас, а технологията трябва само да подпомага процеса на пазаруване – казва Марта Савичка, обяснявайки идеята зад дизайна на потребителското преживяване в концептуалния магазин.

Сред съоръженията са просторни, интелигентни пробни, които позволяват бърз избор на размер или цвят на дрехите, без да се напуска пробната, екрани, разположени в магазина, с увеличено матово покритие за визуален комфорт на клиентите и, използвани за първи път в света, ултрамодерни касови компютри Elo Touch с два екрана за продавача и клиента, които правят пазаруването интерактивно и прозрачно. Освен това на място ще има Pickup Point, който представлява станция за получаване на онлайн поръчки, направени на www.answear.com, заедно с възможност за изпробване на поръчаните артикули, както и за гладене на място.

Всеки един от елементите, които съставляват дизайна и функционалността на Answear Concept Store, прави пазаруването в него истинско удоволствие.

Прочетете още статии