Answear Graphic Design Masters е международен конкурс, посветен на артисти – графични дизайнери, които са запалени по дигиталното изкуство, обичат модата и обичат предизвикателствата. Разгърнете творческите си способности и покажете на света артистичната си душа – най-добрите ще бъдат наградени с награди на обща стойност 9500 евро!
Lifespiration Starts Here – следвайки този водещ принцип, този път lifespiration се търси в света на дизайна, опитвайки да създадем невероятно съчетание между изкуство и мода. Този път за проекта Answear Graphic Design Masters каним талантливи творци от цял свят, които ще разкрият красотата на продуктите от нашата селекция, ще им придадат нов смисъл и ще създадат креативни, изненадващи, оригинални графики. Независимо дали сте професионален или любител графичен дизайнер, стига да сте навършили 18 години, грабвайте мишката или писалката на таблета и създайте свое малко произведение на изкуството.
Правила на конкурса
Какво представлява конкурсът Answear Graphic Design Masters? Вашата задача е да създадете графики, като използвате снимки на уникални продукти от нашата оферта. Материалите, необходими за създаването на графики, ще намерите на уебсайта на конкурса – подбрали сме за вас най-интересните модни предложения, които изненадват с форма, цвят и очароват с детайли. Разчитаме, че с тяхна помощ ще създадете нещо наистина фантастично!
Всичко, което трябва да направите, е да изберете интересни снимки на всеки продукт от базата данни с подготвени снимки и след това да му придадете нов контекст, като създадете впечатляващ графичен дизайн. Имате време до 31.12.2022 г. Победителите ще бъдат обявени през януари 2023 г.! Най-добрите ги очакват атрактивни парични награди – класираният на първо място може да очаква 5 000 евро.
Answear Graphic Design Masters – вдъхновяващото жури
Най-добрите от най-добрите ще бъдат определени от международно жури, съставено от експерти от цяла Европа. Негов председател е Марчин Франчак – творчески директор на Answear с почти 20-годишен опит в създаването на визуална идентификация на най-големите модни марки и медии. В състава на журито влизат още известната словашка илюстраторка Петра Сламкова, родената в България Мария Тодорова – съосновател, главен изпълнителен директор и творчески директор на агенция Next-DC, натрупала опита си в известни рекламни агенции (Havas, Ogilvy&Mather), и специалистът по графичен дизайн и модна илюстрация, художникът Митя Бокун от Словения. При избора на победителите журито ще се ръководи от техния артистичен и визуален опит и от въпроси, свързани с идеята за използване на продуктовия образ, неговата разпознаваемост и идеята да му се придаде нов контекст.