Правила и условия
ОБЩИ УСЛОВИЯ НА МАГАЗИНА ANSWEAR.BG
I. ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ
1. Онлайн магазин www.answear.bg и мобилно приложение за ползване на този магазин (по-нататък общо „Магазин”) се управляват от Answear.com Spółka Akcyjna със седалище в Краков, адрес: 31-564 Краков, Алея Покою 18, вписано в регистъра на предприемачи на Националния съдебен регистър KRS, поддържан от Районния съд в Краков, XI Фирмено отделение на Националния съдебен регистър под номер KRS 0000816066, статистически номер REGON 122515020, данъчен номер NIP 6793080390, което същевременно е администратор на личните данни на Клиенти на Магазина. В по-нататъшните разпоредби на Общи условия, за опростяване на комуникацията, употребяваме определения: „Answear”, „ние” или други местоимения, определящи първото лице, множествено число.
Телефонен номер за връзка с Answear: +359 24928575
еMail за връзка с Answear: info@answear.bg
2. В Общите условия („Общите условия”) са описани правилата за закупуване на представените в Магазина стоки („Стоки”), за регистрация на Вашия акаунт, за ползване на програмата за лоялност Аnswear Club и на другите описани в Общите условия услуги.
3. Можете да разгледате Общите условия в секцията "Информация" най-долу на Магазина, както и да изтеглите актуалната им версия в PDF формат и да я съхраните в избрания носител.
4. Информация за Стоките, които можете да купите в Магазина, представлява покана за сключване на договор за продажба. Поръчката на клиента има правно значение на оферта за закупуване на стоки от асортимента на електронния магазин.
5. Стоките в Магазина са подробно описани. На Интернет-страницата се намира, в частност, информация за свойства на Стоката, за цената й, за материала, от който е изработена.
6. Всякакви търговски марки и фирмени наименования, снимки, проекти, карта на Магазина, описания на продукти и други елементи са защитени с авторски права и не могат да се копират или по какъвто и да е начин да се използват за собствени цели без съгласие на Answear.
7.Можете да закупувате Стоките в Магазина само като потребител, т.е. физическо лице, извършващо покупката извън рамките на осъществяваната търговска дейност. Не осъществяваме продажба в полза на предприемачи.
II ПРАВИЛА ЗА ПОЛЗВАНЕ НА МАГАЗИНА И ЗА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ
1. Запознайте се с Общи условия, а преди да подадете поръчка или да учредите акаунт в Магазина, ги приемете. Без приемане на Общи условия няма да можете да придобивате Стоките или да ползвате други услуги чрез Магазина.
2. Информацията, която ни посочвате в процеса на подаване на поръчка, трябва да е вярна, актуална и точна. Помнете, че можем да се откажем от изпълнение на поръчката в случай, че посочените данни са дотолкова неточни, че възпрепятстват изпълнение на поръчката, в частност, възпрепятстват правилно връчване на пратката. Преди да се откажем от изпълнение на поръчката ще се опитаме да се свържем с Вас, за да установим данните в обема, позволяващ изпълнение на поръчката.
3. Прилагаме всички усилия ползването на Магазина от Вас да бъде ефективно и безопасно. Действаме съгласно приложимите в тази област стандарти за безопасност.
4. Не можете да предприемате действия, които могат да причинят опасност за сигурността на Магазина, сигурността на данните Ви и на данните на други клиенти или сигурността на извършваните покупки.
5. При ползване на Магазина задължени сте да спазвате следните правила:
а) не можете по какъвто и да е начин да се намесвате в системната среда на Магазина, в частност, с въвеждане в нея на зловреден (злонамерен) софтуер или с предприемане на други действия, целта на които е противозаконна намеса в Магазина;
б) задължени сте да ползвате Магазина съгласно предназначението му, описано в Общи условия – ползване на функциите на Магазина в какъвто и да е обем, различен от определения в Общи условия е забранено;
в) не можете да използвате Магазина по начин, който може да наруши функционирането му или да причини неудобство на други потребители или служители на Магазина, по-специално не можете да изпращате реклами или друга информация от такова естество на адресите, налични на уебсайта на Магазина, и не можете да използвате автоматични инструменти, скриптове, ботове и други технологии, които автоматизират процеса на поръчка;
г) нямате право да ползвате съдържанието, описанията, снимките или други графични елементи на Магазина за собствена употреба или за употреба на други субекти. Помнете, че всякакви елементи на Магазина от този тип са защитени с авторски права на Дружеството и не могат да се използват без неговото съгласие.
д) не можете да затруднявате други клиенти да правят покупки, по-специално да правите прекомерни и необичайни поръчки, показващи, че не възнамерявате да запазите поръчаните продукти (горната разпоредба не ви пречи да упражните законовото право да се откажете от договора за продажба, в съответствие с точка VII от Правилника) или декларирайте да правите покупки като потребител и след това да препродавате Стоките като част от вашия бизнес.
6. За артикулите на някои марки сме въвели ограничения за броя на продуктите от цвета на модела, които можете да закупите в една поръчка. Ще получите информация за това, когато добавите максималния брой артикули от даден цвят на модела в количката си.
III СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА НА СТОКИ
1. В Магазина можете да закупувате Стоките и да ползвате предоставяните от Answear услуги по правилата, описани в тези Общи условия.
2. Поръчки в Магазина могат да се подават денонощно, обаче поръчките, подадени през почивни дни (събота, неделя и празнични дни) ще се изпълняват през следващия работен ден.
3. Можете да поръчате, след като създадете профил в магазина и влезете в него.
4. Ще Ви помолим да посочите данните, необходими за изпълнение на подадените поръчки. Всички необходими данни ще отбележим във формуляра за покупка като изискуеми. Без посочване на изискуемите данни няма да сме в състояние да изпълним поръчката Ви и да издадем фактура.
5. За да подадете поръчка, ще трябва да извършите следните действия:
a) след като изберете Стоките, добавете ги в „Количката”, като избирате съответния размер, количеството Стоки, цвета им, а след това преминете към „Количката” и постъпвайте съгласно по-нататъшните инструкции на страницата на Магазина,
б) имате възможност да промените съдържанието на Вашата „Количка”, като изтриете Стоките или добавите нови Стоки, както и да промените посочените данни, докато не щракнете бутона „Купувам и плащам”,
в) щракването върху бутона „Купувам и плащам“ означава, че сте ни направили оферта за закупуване на избраните от вас Стоки при условията, описани в Правилата, и ако изберете метода на плащане Google Pay/Apple Pay, плащането е необходимо за изпращане офертата.
6. След изпращане на Вашата поръчка ще получите електронно съобщение, съдържащо основната информация, в това число: количество поръчани Стоки, цената им и стойността на доставката, избраната форма на доставка и плащане, предвиденото време на изпълнение на поръчката, Вашите данни и данни на Магазина. Това съобщение ще съдържа също така информация за начин на подаване на рекламация и за правилата за отказ от договора за продажба. Помнете, че това съобщение представлява само потвърждение, че Магазинът е получил поръчката Ви.
7. След като получим поръчката Ви, ще Ви съобщим за предаването й за проверка в склада, а след проверка на поръчката ще изпратим следващото електронно съобщение, в което ще потвърдим изпълнение на подадената от Вас поръчка („Потвърждение за поръчка и изпълнение”) или ще се откажем от приемане на Вашата оферта за покупка на Стоките от Магазина и ще посочим причините за отказ.
8. Електронното съобщение по точка 7 по-горе (“Потвърждение за поръчка и изпълнение”) означава, че е сключен договор за продажба на избраните от Вас Стоки по правилата, описани в настоящия Общи условия.
9. Помнете, че преди да получите съобщението по точка 7 („Потвърждение за поръчка и изпълнение”) можете по всяко време да анулирате поръчката си - достатъчно е да се свържете с Отдела за клиентски сервиз. Ако решите да анулирате подадената поръчка, във всеки случай ще Ви изпратим съобщение, потвърждаващо анулиране на поръчката.
10. Ако изберете плащане онлайн, Вашата поръчка ще бъде анулирана, ако:
a) данните за контакт са дотолкова неточни, че това възпрепятства доставка или контакт с Вас за потвърждение на данните,
б) Вашето плащане за поръчката няма да бъде извършено в срока, посочен от Магазина тук: https://answear.bg/a/metod-na-plashtane.
11. Към подадените поръчки издаваме електронна поименна данъчна фактура за закупените Стоки. Такава фактура ще получите по електронния адрес, посочен при подаване на поръчката. С приемане на тези Общи условия приемате изпращане на електронната данъчна фактура по посочения от Вас електронен адрес.
IV ДОСТАВКА И ПРИЕМАНЕ НА СТОКИ
1. Стоката, закупена в Магазина доставяме по посочения от Вас в поръчката адрес на територията на България.
2. Приблизителното време на доставка на Стоките чрез куриерска пратка, е 3 работни дни от деня, следващ публикуването на пратката.. Доставката на Вашата поръчка може да се забави през периодите на увеличено количество покупки в Магазина, напр. през периоди на празниците, обаче прилагаме усилия покупките Ви да стигнат до Вас не по-късно от 7 работни дни след като получите Потвърждение за изпълнение и изпращане на поръчката. Максималният срок за изпълнение на поръчката не може да превиши 30 дни. При избор на плащане онлайн можем да забавим изпълнението на поръчката Ви до осчетоводяване от нас на заплатената цена за Стоките.
3. Ще Ви доставим Стоките по следния начин:
a) с куриерска служба по посочения от Вас адрес на територията на България
б) в избрания пункт за получаване (напр. пункт за получаване на куриерската служба, на други партньори на Answear) – според вариантите, предоставени от Answear.
Подробна информация за формите и стойността на доставка на Стоките ще намерите тук: https://answear.bg/a/nachini-na-dostavka
V ЦЕНИ И МЕТОДИ ЗА ПЛАЩАНЕ
1. Цените на Стоките в Магазина са посочени в български левове. Посочените цени включват данък ДДС.
2. Актуалните начини за плащане, приети в Магазина, се представени в раздела Методи за плащане: https://answear.bg/a/metod-na-plashtane и в процеса на покупката на етапа на избор на метода за плащане.
3. Ако изберете Онлайн плащане, средствата трябва да бъдат кредитирани във вашия акаунт в Answear.bg в рамките на срока, посочен от Магазина тук: https://answear.bg/a/metod-na-plashtane в противен случай поръчката ще бъде анулирана. Можете, разбира се, да поръчате повторно, като изберете друг метод на плащане или направите онлайн плащане навреме.
4. Помнете, че ние можем да променим цените на Стоките в Магазина, да променим асортимента, да въвеждаме промоции или други отстъпки за продукти, но такива промени няма да нарушават сключените вече договори за продажба или правата на Клиентите, ползващи дадената акция.
VI РЕКЛАМАЦИИ НА СТОКИТЕ
1. В Магазина се продават изключително нови и оригинални Стоки. Answear отговаря за несъответствие на Стоките на договора, съществуващо към момента на доставка на Стоките и открито в рамките на две години от този момент, съгласно действащите в тази област разпоредби.
2. Ако смятате, че закупената от Вас Стока не съответства на договора, можете да подадете рекламация съгласно съответните разпоредби на закона и разпоредбите, съдържащи се в Общи условия.
3. Рекламацията можете да подадете по следния начин:
a) изпратете ни рекламираната Стока с писмено описание на дефекта - можете да се възползвате от предоставения от нас формуляр за рекламация, изтеглен от страницата на Магазина, но това не е необходимо,
б) изпратете рекламацията с препоръчано писмо или друга форма на изпращане на адрес:
Answear.bg,
Бул. "Ботевградско шосе" 491A, сградата на СТП
1839 София, България
с бележка "ANSWEAR.bg - РЕКЛАМАЦИЯ"
в) ще получите от нас информация за начин на разглеждане на рекламацията Ви в рамките на 14 дни след получаване от нас на рекламираната от Вас Стока.
4. Съгласно съответните разпоредби на закона, в случай че Стоките са закупени от Вас до 31 декември 2021 г. включително с подаване на рекламацията придобивате право, в частност:
a) да поискате намаляване на цената (с посочване, до каква сума) или да се откажете от договора, ако дефектът е съществен - в такъв случай ние можем незабавно и без излишни неудобства за Вас да заменим рекламираната Стока с нова или да отстраним дефекта и по такъв начин да уредим рекламацията Ви, или
б) да поискате замяна на Стоката със свободна от дефекти или отстраняване на дефекта - и в такъв случай ние можем незабавно и без излишни неудобства за Вас да заменим дефектната Стока с нова (при искане за замяна с нова) или да поправим Стоката (при искане за поправяне).
Съгласно съответните разпоредби на закона, в случай че Стоките са закупени от Вас на 1 януари 2022 г.или след това, с подаване на рекламацията придобивате право, в частност:
а) да искате Стоката да бъде приведена в съответствие с договора чрез замяна или поправяне.
Ако избраният от Вас начин за привеждане на Стоката в съответствие с договора (замяна/поправяне) е невъзможен или изисква от нас прекомерни разноски, можем да извършим замяна на Стоката - вместо исканото от Вас поправяне или да извършим поправяне на Стоката - вместо исканата от Вас замяна.
Ако както поправянето, така и замяната са невъзможни или изискват от нас прекомерни разноски, можем да се откажем от привеждане на Стоката в съответствие с договора по избрания от Вас начин, т.е. чрез поправяне или ремонт. Тогава Ви се полага правото на отказ от договора или на намаляване на цената.
б) да подадете заявление за намаляване на цената (с посочване до каква сума) или да се откажете от договора, ако:
- не сме извършили поправяне или замяна на Стоката или в съответните случаи не сме извършили поправяне или замяна съгласно разпоредбите или се отказахме от поправяне или замяна поради това, че те бяха невъзможни или изискваха прекомерни разноски;
- несъответствие на Стоката с договора продължава да е налице въпреки това, че се опитвахме да приведем Стоката в съответствие с договора (чрез замяна или поправяне);
- несъответствие на Стоката с договора е дотолкова съществено, че оправдава незабавно намаляване на цената или отказ от договора без предварително искане за поправяне или замяна на Стоката;
- заявихме, че няма да приведем Стоката в съответствие с договора (чрез замяна или поправяне) в разумно време или без сериозни неудобства за Вас или това произтича ясно от обстоятелствата;
Нямате право да се откажете от договора, ако несъответствието на договора не е съществено.
5. При неуважение на рекламацията ще Ви върнем Стоката заедно със становище относно неоснователността на рекламацията.
6. При приемане на пратката обърнете внимание дали не е повредена. Ако установите повреда на пратката, поискайте от превозвача или от лицето, издаващо Ви Стоката в пункта на приемане, да състави протокол за повреда на пратката.
7. Извънсъдебни начини за решаване на спорове:
a) Ако закупувате Стоките като потребител, имате право да се възползвате от извънсъдебния начин за разглеждане на спорове и търсене на претенции във формата на интерактивна платформа ODR (Online Dispute Resolution), съгласно Регламента (ЕС) № 524/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 21 май 2013 година относно онлайн решаване на потребителски спорове и за изменение на Регламент (ЕО) № 2006/2004 и Директива 2009/22/ЕО, по-нататък “Регламент за ОРС за потребители”.
б) Платформата ODR е интерактивен инструмент, предоставен на потребителите от Европейския Съюз, посредством който можете да подадете жалба. По-долу е посочена връзка за платформа ODR: ec.europa.eu/consumers/odr.
Съгласно ст. 1 от Регламента за ОРС за потребители целта на учредяване на платформа ODR е предоставяне на потребителите на инструмент, улесняващ независимо, безпристрастно, прозрачно, ефективно, бързо и справедливо извънсъдебно онлайн решаване на споровете между потребители и предприемачи на територията на Европейския Съюз.
в) Нашият адрес за контакт с Клиента е: info@answear.bg
VII ВРЪЩАНЕ НА СТОКИТЕ - ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА ЗА ПРОДАЖБА
1. Ако придобивате Стоките като потребител, имате право да се откажете от сключения договор за продажба без да посочвате причините, по правилата, определени по-долу. Право на отказ от договора, сключен на разстояние не Ви се полага относно договори:
a. за продажба на запечатани стоки, които не са пригодни за връщане по съображения за здравеопазване или хигиена и опаковката на които беше отворена след доставката;
б. за продажба на запечатани звукови записи или запечатани видеозаписи, или запечатан компютърен софтуер, опаковката на които беше отворена след доставката;
в. за продажба на вестници, периодични издания или списания с изключение на договори за абонамент.
2. Можете да се откажете от договора за продажба на Стоките в Магазина в рамките на 30 дни след получаване на Стоките.
3. Можете да се възползвате от правото си на отказ от договора по следния начин:
a) съобщете ни за решението си за отказ от договора по електронна поща на адрес: info@answear.bg или писмено на адрес на Магазина;
б) можете за целта да използвате формуляра за отказ, който предоставяме на страниците на Магазина, обаче това не е задължително - достатъчно е да получим от Вас изрично известие, че решихте да се откажете от договор за продажба на определените Стоки;
в) ако подадете формуляр за отказ от договора за продажба по електронния адрес на Магазина, ще Ви потвърдим незабавно, че сме го получили в отговор, изпратена на Вашия електронен адрес;
г) срокът за отказ от договора ще бъде спазен, ако преди изтичането му изпратите писмото по поща или ни изпратите електронно съобщение със заявление за отказ;
д) изпратете ни обратно Стоката, до която се отнася отказът от договора, на адрес:
Answear.bg,
Бул. "Ботевградско шосе" 491A, сградата на СТП
1839 София, България
с бележка "ANSWEAR.bg - ВРЪЩАНЕ"
4. Ако се откажете от договора за продажба на Стоки:
a) ще бъдете задължени да покриете разноските по изпращане на Стоката, до която се отнася отказът, до нас,
б) ще Ви върнем получените от Вас средства незабавно, но не по-късно от 14 дни след като получим от Вас декларацията за отказ. Също така ще Ви възстановим разноските по доставка и по паричния превод, ако връщате всички Стоки, закупени в рамките на една и съща поръчка. Можем да забавим връщането на Вашите плащания докато получим от Вас връщаната Стока или докато ни изпратите документ за изпращане на тази Стока - в зависимост от това, кое ще настъпи по-рано.
в) ще Ви възстановим средствата с използване на същия метод, който сте използвали за плащането, освен ако се съгласите за връщане с използване на други средства - във всеки случай няма да правите никакви допълнителни разноски, свързани с възстановяване на платените суми,
5. Обаче помнете, че съгласно закона Вие отговаряте за намаление на стойността на връщаните Стоки, възникнало от ползване на тях по начин, различен от необходимия за установяване на характера, свойствата и функциите на закупената Стока.
6. Ако стойността на закупените от Вас Стоки надвишава прага за безплатно връщане (като се вземат предвид приложените отстъпки и промоции), можете да използвате опцията за безплатно връщане при отказ от договора. Начинът на използване на опцията за безплатно връщане и прагът за безплатно връщане са описани на страницата "Връщане": https://answear.bg/l/online-vrashtane
7. Не е задължително да използвате опцията за безплатно връщане – можете да се откажете от договора за продажба на Стоки в рамките на 30 дни след получаването им и да върнете Стоките за своя сметка.
VIII ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО УСЛУГИТЕ, ПРЕДОСТАВЯНИ ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ
1. Посредством Магазина Answear предоставя в полза на Клиенти следните услуги по електронен път:
a) създаване на възможност за сключване на договори за онлайн продажба на Стоките вы Магазина, съгласно Общи условия,
б) създаване на възможност за учредяване на клиентския акаунт в Магазина и за използване на функциите му, и за участие в програмата за лоялност Answear Club, по правилата, описани в т.IX по-долу,
в) преглеждане на съдържанието на страниците на Магазина.
2. Имате право да се откажете от сключените договори за продажба на Стоките в Магазина по правилата, определени от съответните разпоредби на закона и от Общи условия.
3. При услугата по поддържане на акаунта в Магазина и по възможност за участие в програмата за лоялност Answear.Club – имате право да се откажете от тях в срок от 30 дни след учредяване на акаунта. Независимо от това имате също така право по всяко време да искате да спрем да поддържаме акаунта Ви в Магазина. И двете права можете да упражните, като ни изпращате информация за решението Ви в електронна кореспонденция, изпратена на адрес: info@answear.bg или писмено на адрес: Sklep Internetowy Answear.bg 31-564 Kraków, Aleja Pokoju 18. Като се отказвате от договора за поддържане на акаунта в Магазина, едновременно се отказвате от участие в програмата Answear.Club и обратно.
4. За да ползвате Магазина съгласно функциите му, се нуждаете от:
a) достъп до Интернет,
б) ползване на типичен Интернет браузър тип: Chrome, Safari, Opera, FireFox или подобни,
в) акаунт в електронна поща.
5. Можете да подадете рекламация относно предоставяните от Answear услуги, като изпращате електронно съобщение на адрес на Отдела за клиентски сервиз: info@answear.bg или като се свържете по телефона с Отдела за клиентски сервиз. При подаване на рекламацията опишете, до какво се отнася тя, посочете ни и Вашите очаквания относно това, как трябва да бъде уредена. Ще разгледаме заявлението Ви възможно най-бързо, а във всеки случай ще получите отговор в срок от 14 дни след получаване на заявлението Ви.
IX ПРОГРАМА ЗА ЛОЯЛНОСТ ANSWEAR.CLUB
1. След като регистрирате акаунта си в Магазина, можете да ползвате точкова премия в рамките на осъществяваната от Answear програма за лоялност ANSWEAR.CLUB („Клуб”). В рамките на участието в Клуба получавате премия в размер на 10% от стойността на извършваните покупки (“Премия”).
2. Премията не подлежи на замяна с парични средства и може да се използва изключително за покупки в Магазина. Премията се начислява върху стойността на извършените покупки и се закръгля нагоре до пълни левове.
3. Премията може да се използва за покупка на преоценени Стоки и такива с редовна цена в Магазина само под формата на отстъпка, намаляваща цената на покупката при условие, че общата отстъпка не може да доведе до намаляване на цена на Стоката с повече от 50% от първоначалната му цена, т.е. от такава цена на Стоките, с каквато те пуснати за продажба от първия ден. Максималната отстъпка при начисляване на Премията се изчислява по следната формула:
R = CA – 50%*CP
където:
R – максималната отстъпка, възможна за получаване срещу Премията,
CA – актуална цена на Стоката
CP – първоначална цена на Стоката
4. В случай, че стойността на Премията в акаунта Ви е по-висока от разликата между цената на купуваните от Вас Стоки и 50% от стойността на тези Стоки на първоначалната цена, разликата в повече ще остане в акаунта Ви за следващо използване. Обаче в случай, че стойността на Премията във Вашия акаунт е равна или по-ниска от разликата между цената на купуваните от Вас Стоки и първоначалната им цена, тогава можете да използвате цялата натрупана Премия.
5. 50% от стойността на Стоките на първоначалната им цена се изчисляват като произведение от 50% и цената на Стоките преди преоценяването им и се закръглят нагоре до пълни левове.
6. Ако Премията се използва при покупка на няколко Стоки в Магазина, в такъв случай тя намалява цената на отделните Стоки от „Количката” по следната формула:
r = (CP/∑CP)*∑R където:
r - размер на отстъпката върху дадената позиция във фискалния бон;
CP - първоначалната цена на дадената позиция във фискалния бон;
∑CP - сума от първоначалните цени на всички позиции във фискалния бон
∑R – сума от максималните отстъпки, възможни за използване за отделните позиции на поръчката по правилата, представени в т. 3 по-горе.
7. Начислената върху дадената сделка Премия можете да използвате след изтичане на 30 дни след извършване на покупките.
8. Премията от дадената сделка може да се използва в рамките на 100 дни от активирането й. След това време Премията от дадената сделка бива обезсилена, но това не влияе върху Премиите, начислявани от последващите сделки.
9. Всякаква информация относно актуалния размер на премията Ви ще намерите в акаунта си в Магазина.
10. Ако при покупки в Магазина искате да използвате Премията, влезте в акаунта си и отбележете в количката за покупки опция „Искам да използвам точките Answear Club”. Ще се появи максималното достъпно количество Премии, които можете да използвате за тази количка. Утвърждаване с бутона „OK” ще причини съответно намаляване на цената на закупуваните Стоки.
11. Помнете, че Премията трябва да се използва съгласно Общи условия. В противен случай ще имаме право да анулираме начислената Премия изцяло или частично, за което ще Ви информираме с изпращане на електронно съобщение.
12. Ако ни върнете Стоката, при покупка на която сте използвали средствата от Премията за намаляване на цената (независимо дали това ще бъде отказ от договор за продажба или призната рекламация), по Вашия акаунт в Магазина ще бъде възстановена използваната при покупка на тези Стоки стойност на Премията. Възстановената Премия може да се използва в рамките на 100 дни от деня на нейното възстановяване по Вашата сметка.
13. Ако ни върнете Стоката, за покупка на която беше начислена Премия (напр. в резултат на отказ от договор за продажба), тогава придобитата от Вас по тази сделка стойност на Премията ще се анулира.
14. Ползата, произтичаща от участието в Клуба, не се комбинира с други промоции, с изключение на такива, при които изрично сме допуснали в условията на промоцията такова комбиниране.
15. За членовете на Клуба временно организираме допълнителни промоции (напр. умножаване на точките, получаване на допълнителни подаръци към покупките и т.н.). За подробностите за временните промоции ще съобщаваме в страницата на Магазина или в информация за промоциите, насочена директно към всички или избрани членове на Клуба. На членовете на Клуба може да се предостави допълнителна отстъпка (напр. отстъпка за рожден ден) за покупки в Магазина по правилата, свободно определени от Answear.
16. Answear може по всяко време да преустанови или да прекрати функционирането на Клуба, което няма да повлияе върху възможността Ви за използване на натрупаната вече Премия – ще можете да я използвате по правилата, определени в тези Общи условия, но тогава вече няма да се начисляват нови точки за Премия.
17. Ако смятате, че действията ни в областта на управляване на Клуба не съответстват на този Общи условия или на разпоредбите на закона, можете по тази причина да подадете оплакване. Оплакването може да се изпрати по поща, по куриерска служба, може да се подаде лично в седалището на собственика на Магазина или да се изпрати по електронна поща на адрес info@answear.bg или посредством формуляра за контакт, намиращ се на адрес: https://answear.bg/moyat-profil/kontakt
18. Участието в Клуба не може да се използва за търговски цели, както и за каквито и да било други действия, които могат да причинят вреда на Answear или ще нарушават доброто име или репутацията на Магазина. Не можете да използвате участието си в Клуба за целите на печалба, за целите, противоречащи на добрите нрави, правилата за обществен живот или за каквато и да е друга цел, различна от определената в Общи условия. В частност, във връзка с участието си в Клуба не можете да предприемате действията като:
a) да правите покупки в Магазина от името и за сметка на трето лице с използване на Премията или на каквато и да било друга отстъпка, предоставена лично на Вас,
б) да препродавате Стоките, придобити в Магазина с използване на Премията или на друга допълнителна отстъпка, предоставена лично на Вас, или да осъществявате друга подобна комерческа дейност,
в) да предоставяте достъп до акаунта си в Магазина на други лица с цел на използване на Премията или друга отстъпка, предоставена лично на Вас.
19. Ако нарушите определените в Общи условия правила за ползване на Клуба, в частност, посочените в т. 18 по-горе, Answear има право да Ви изключи от Клуба или да оттегли предоставените Премии или други предоставени на Вас отстъпки.
X ПРЕДОТВРАТЯВАНЕ НА ИЗМАМИ
1. Answear.bg си запазва правото да откаже да приеме поръчка, както и да блокира някои други функционалности на Вашия акаунт в случай на съществено нарушение от Ваша страна на правилата за използване на Магазина и сключване на договор за продажба на Стоките, посочени в т. II.
2. Преди да блокирате някои функции на акаунта, ще бъдете предупредени по имейл за причините за потенциално блокиране на функционалности на акаунта и ще имате възможност да представите своята позиция.
3. Answear.bg ще ви уведоми за блокиране на определени функционалности на вашия акаунт чрез съобщение, показвано при извършване на поръчката и след влизане в акаунта ви - заедно с причината за блокирането.
4. Блокирането на определени функции на акаунта означава предотвратяване на Потребителя от:
a. подаване на поръчки;
b. да използвате бонуси и отстъпки, предоставени по програмата за лоялни клиенти или други промоционални кампании;
c. самостоятелно да редактирате посочените в акаунта имейл адрес и телефонен номер.
По време на блокирането можете да използвате други функции на вашия акаунт, като например преглед на хронологията на поръчките ви.
5. Ако някои функции на вашия акаунт са били блокирани, имате право да обжалвате това решение в рамките на 14 дни от получаване на информация за блокирането. Изпратете вашето обжалване на info@answear.bg. Answear.bg ще го разгледа в рамките на 14 дни от получаването му и ще ви информира за решението.
6. След отключване на акаунта ви можете да се възползвате от бонуси и отстъпки, предоставени по програмата за лоялни клиенти или други промоционални кампании. По време на периода на блокиране периодът на валидност на Бонуса, посочен в точка IX.8 или датите на валидност на други отстъпки, се спират.
7. Блокирането на някои функции на акаунта не засяга изпълнението на поръчки, за които Answear.bg вече е потвърдил изпълнението и изпращането в съответствие с точка III.7. Блокирането не засяга възможността за упражняване на правото на отказ от договора по отношение на изпълнени и изпратени преди блокирането поръчки.
XI ЗАКЛЮЧИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
1. Преди да сключите договор за продажба на продукти в Магазина, следва да се запознаете с Общите условия и да приемете съдържанието му. При всяка поръчка Ви създаваме възможност да прочетете Общи условия. За промени в Общи условия ще Ви съобщим с електронно съобщение, ако имате акаунт в Магазина. В случай, че не приемате планираните промени, можете по всяко време да поискате отстраняване на Вашия акаунт в Магазина.
2. За продажба на продукти в Магазина се прилага българското законодателство. Договорът се сключва на български език.
3. По въпросите, неуредени в Общи условия, се прилагат съответните разпоредби на българското законодателство.
4. Ние можем да променим Общи условия в случаите като:
a) промяна на разпоредбите на закона или на тяхното тълкуване от съответните органи или в резултат от съдебни постановления, както и от обяснения, тълкувания или препоръки, издадени от съответните държавни органи, ако това е от значение за разпоредбите на Общи условия,
б) промяна на начина за предоставяне на услугите, включени в Общи условия, което може да бъде предизвикано от технически и технологични причини, съображения за безопасност, необходимост от рационализация на действие на Магазина или повишаване на качеството на предоставяните от нас услуги,
в) промяна на обема или начина на предоставяне на услугите въз основа на Общи условия чрез въвеждане на нови функции или услуги, модификация или отменяне на досегашните функции или услуги,
г) промяна на методите за плащане или изпращане,
д) необходимост от въвеждане на редакторски промени.
5. Промените в Общите условия се прилагат за договори за продажба на Стоките в Магазина, сключени след влизане на промените в сила.
В сила от 26.08.2024
ФАЙЛОВЕ ЗА ИЗТЕГЛЯНЕ: