Рекламация

Съгласно чл. 556 и Гражданският кодекс, всички продукти закупени в магазина на ANSWEAR.bg, имате право на гаранция за период от 2 години от датата на покупката.

 

1. ПОПЪЛНЕТЕ ФОРМУЛЯРА ЗА РЕКЛАМАЦИЯ и го поставете в опаковката заедно с продукта за връщане.

Изтеглете ФОРМУЛЯРА ЗА РЕКЛАМАЦИЯ.

Ако нямате принтер, подгответе лично описание на вашата рекламация. Съдържанието може да бъде по подобие на нашият формуляр.

Препоръчваме ви да използвате приготвения от нас печат, което ще ви помогне много по-лесно да подадете рекламацията.

Запознайте се с правилата за обработване на личните ви данни ТУК.

 

2. ИЗПРАТЕТЕ ПРАТКАТА

Връщането на рекламирания продукт е за сметка на клиента. В случай че рекламацията е положително разгледана, разходите по изпращане на върнатата пратка се възстановят след одобрение на рекламацията въз основа на представена касова бележка.

Продуктът за рекламация изпратете на следния адрес:

гр. София, ул.Абагар №22
Сити Лоджистикс Парк
Склад на Спиди - СОМАТ офис 2
Получател: "ANSWEAR.BG - РЕКЛАМАЦИЯ"
ДО ПОИСКВАНЕ

 

3. ИЗЧАКАЙТЕ РАЗГЛЕЖДАНЕТО НА РЕКЛАМАЦИЯТА

Рекламациите се обработват непосредствено след като се оттеглите от договора за продажба, в други случаи не по-късно от 30 дни считано от датата на получаване в нашия склад в Полша.

Ако рекламацията се счита за приета, ние ще се съобразим с иска, в съответствие с приложимите закони и разпоредби от гледна точка на гаранцията.

 

Платформа за ОРС

Ако закупите стокa, като потребител имате право да използвате извънсъдебно средство за разрешаване на спорове и да подадете жалба на платформата за разрешаване на онлайн спорове (ОРС) в съответствие с Регламент (ЕС) № 524/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 21 май 2013 г. относно онлайн системата за разрешаване на потребителски спорове и изменения на Регламент (ЕО) № 2006/2004 и Директива 2009 / ЕО.

Платформата за ОРС е интерактивно средство, предоставено на потребителите от Европейския съюз, чрез което може да бъде подадена жалба. Публикуваме връзка към платформата за ОРС: ec.europa.eu/consumers/odr

Същевременно бихме искали да Ви информираме, че използването на тази система за разрешаване на спорове от нас не е задължително.

Бихме искали да ви напомним, че електронният адрес, на който можете да се свържете с нас е: [email protected]

 

ФАЙЛОВЕ ЗА ИЗТЕГЛЯНЕ:
Формуляр за рекламация