Куриер Speedy

Пратките се изпращат чрез куриерска фирма Speedy http://www.speedy.bg/                                                     

​Цена на доставка

Стандартна цена на доставка (извън периода на промоция):

Поръчки под 80 лв. - цена на доставка 5,5 лв.

Поръчки над 80 лв. - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА

Ние не предлагаме услуга  проверка и тестване на пратката. Ако продуктът не отговаря на вашите очаквания, можете да го върнете в рамките на 60 дни от датата на получаване. 

Време за доставка

Поръчки, които са направени до 13:00ч. през работни дни, се обработват в същия ден. Направените след 13:00ч. и тези през неработни дни, се обработват в първия следващ работен ден.

Обикновено доставката до клиента отнема 2-5 работни дни от обработката на дадената поръчка.

С оглед на създалата се ситуация в Европа, доставката може да отнеме 4-6 работни дни от обработката на дадена поръчка.

ПРИМЕР:

Ако поръчката е направена във вторник в 11.00 часа - пратката ще бъде обработена в същият ден с очаквана доставка до клиента в петък.

Ако е направена в събота в 15.00 ч., пратката ще бъде обработена в неделя с очаквана доставка в сряда.

При извънредни случаи горепосочените термини могат да бъдат удължени, а клиентът ще бъде информиран от служителите на магазина в най-кратък срок.

 

Често задавани въпроси

В какви часове куриерите извършват доставка?

Куриерите доставят пратки в работните дни обикновено между 8.00 и 18.00 часа. Всичко зависи от населеното място, метеорологичните условия и спедитора.

Дали куриерът ще ни уведоми преди доставката?

В повечето случаи куриерите се обаждат на получателите, но ние не можем да гарантираме това - куриерът няма такова задължение.

По какъв начин мога да се свържа с куриера?

Най-лесният начин е да се свържете с куриерска фирма и да подадете номера на пратката.

Speedy на номер: 0 7001 7001 / 1 7001 7001

Също така можете да се свържете с нашият Център за Обслужване на Клиенти на тел. +359 29079747 или да използвате формуляра ни за контакт.

 

ЗАБЕЛЕЖКА! Моля, проверете пратката, преди да я вземете. В случай на повреда по време на транспортиране, моля подайте протокол за щетите на куриера и се свържете с нашият Център за Обслужване на Клиенти.