Ръководство за купувача
Доставка
Пратките се изпращат чрез следните куриерски фирми:
Спиди https://www.speedy.bg/
Sameday https://sameday.bg/
Цена на доставка със Sameday
Стандартна цена на доставка (извън периода на промоция):
Поръчки под 110 лв. - цена на доставка 8,90 лв.
Поръчки над 109,99 лв. - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Цена на доставка със Спиди
Стандартна цена на доставка (извън периода на промоция):
Поръчки под 110 лв. - цена на доставка 8,90 лв.
Поръчки над 109,99 лв. - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Искате да върнете продукт? Вижте как тук >>
Ние не предлагаме услуга тест и проверка на пратката. Ако продуктът не отговаря на вашите очаквания, можете да го върнете в рамките на 30 дни от датата на получаване.
Върнатите продукти не трябва да носят следи от употреба и да бъдат с оригинален етикет.
Време за доставка
Поръчки, които са направени до 19:30 ч. през работни дни, се обработват в същия ден. Направените след 19:30 ч. и тези през неработни дни, се обработват в първия следващ работен ден.
Доставката до клиента отнема 2-5 работни дни от обработката на дадената поръчка.
ПРИМЕР:
Ако поръчката е направена във вторник в 11.00 часа - пратката ще бъде обработена в същия ден с очаквана доставка до клиента в рамките на 2-5 работни дни.
Ако е направена в събота в 15.00 ч., пратката ще бъде обработена в първия работен ден.
При извънредни случаи горепосочените термини могат да бъдат удължени, а клиентът ще бъде информиран от служителите на магазина в най-кратък срок.
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ (СПИДИ)
Мога ли да получа своята пратка от офис на Спиди?
Не, тази опция е преустановена.
Мога ли да получа своята пратка от автомат на Спиди?
Да, можете да получите пратката в автомат на Спиди. При избора на тази опция, трябва да платите с карта. Информация за механизма на автоматите и списък по градове може да намерите ТУК >
Мога ли да получа своята пратка до моя личен адрес в събота?
Да, може. При избора на тази опция се начислява допълнителна такса, която клиентът трябва да заплати на куриерската фирма, когато получи пратката.
В какви часове куриерите извършват доставка?
Куриерите доставят пратки в работните дни обикновено между 8.00 и 18.00 часа. Всичко зависи от населеното място, метеорологичните условия и спедитора.
Дали куриерът ще ме уведоми преди доставката?
В повечето случаи куриерът ще информира получателя, но ние не можем да гарантираме това - куриерът няма такова задължение.
По какъв начин мога да се свържа с куриера?
Най-лесният начин е да се свържете с куриерска фирма Спиди на номер: 1 7001 7001 и да подадете номера на пратката (товарителницата).
Също така можете да се свържете с нашия Център за Обслужване на Клиенти на тел.: +359 24928575 или да използвате формуляра ни за контакт.
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ (SAMEDAY)
ДОСТАВКА ДО АДРЕС
Как мога да разбера къде е колетът ми?
Можете да получите информация за пратката си директно от нашия уебсайт, https://sameday.bg/ , като отворите секцията „Проверете AWB“. Въведете вашия AWB номер в полето за търсене, за да разберете статуса на пратката си.
Как мога да получа телефонния номер на куриера, който доставя пратката ми?
Можете да намерите телефонния номер на куриера в SMS-а, който ви изпращаме в деня на доставката.
Къде мога да видя срока за доставка на колета си?
В деня на доставка изпращаме SMS, куриер ще се свърже с вас преди посещение на адреса.
Какви са методите на плащане?
Можете да платите само за колети, за които сте избрали наложен платеж, когато правите онлайн поръчката. Можете да платите в брой директно на куриера или с карта.
Платих поръчката си онлайн, но куриерът изисква плащане за пратката.
Възможно е подателят да не е записал плащането. Моля, свържете се с подателя, за да коригирате сумата на плащането. За съжаление няма да можем да доставим поръчката ви, докато плащането не бъде актуализирано.
Няма да съм на адреса в деня на доставката, как мога да пренасроча?
Можете да пренасрочите доставката по три начина:
* Директно с куриера по телефона, ако искате да пренасрочите за същия ден.
* Достъп до връзката, получена в имейла, ако искате доставката да бъде пренасрочена за следващия работен ден.
* Свържете се с нас чрез наличните канали в секцията „Контакти“ на нашия уебсайт или чрез връзката, получена по имейл или SMS
ДОСТАВКА ДО EASYBOX
Колко време остава пратката ми в easybox?
В зависимост от това кога вашата пратка е била заредена в Easybox, периодите на съхранение са както следва:
• Неделя – Четвъртък: 48 часа
• Петък – Събота: 72 часа
Можете да проверите времето за съхранение на вашата пратка, като отворите връзката, включена в имейла / СМС-а за доставка
Не мога да намеря Easybox. Какво мога да направя?
Проверете имейла, получен в деня, в който колетът ви е бил зареден в Easybox. Тук ще намерите връзката „Вижте в картите“, до която имате достъп за ориентация.
Въведеният ПИН е неправилен. Какво трябва да направя?
Причините, поради които въведеният PIN не се приема от Easybox може да включват:
• Вие сте в различна Easybox от тази, която сте избрали. Можете да проверите дали името на easybox в имейла съвпада с показаното от лявата страна на екрана.
• Ако вашият ПИН съдържа 0 и 1 или буквите O и I, уверете се, че са въведени правилно.
• Вашата пратка вече не е в easybox.
• Уверете се, че сте се опитали да вземете пратката преди изтичането на периода на съхранение. Можете да проверите времето за съхранение, като отворите линка, получен по имейл от нас. Можете също така да проверите времето за съхранение, като отворите връзката, получена чрез SMS/имейл от нас.
Ако не сте в ситуациите, споменати по-горе, но все още получавате същото съобщение, препоръчваме ви да се свържете с нас.
Какво се случва, ако срокът за съхранение на пратката в Easybox е изтекъл?
Ако срокът за съхранение е изтекъл, пратката ви ще бъде върната на подателя и ще трябва да поръчате отново продуктите, ако все още ги искате. За да избегнете тази ситуация, препоръчваме да проверите времето за съхранение, като отворите връзката, включена в имейла за потвърждение на доставката.
ЗАБЕЛЕЖКА!
Можете да проверите пратката в случай, че е нарушена цялостта на опаковката. Подайте протокол за щетите на куриера и се свържете с нашия Център за Обслужване на Клиенти.
Връщане на стоки
Срок за връщане
Можете да върнете продукт/и в рамките на 30 дни от датата на получаване (право на отказ от договора за продажба).
Срок за възстановяване на сумата
От 5 до 14 дни според приложимото законодателство.
Връщане на сумата
Ако сте получили пратката си с наложен платеж, сумата ще бъде върната по посочена от вас българска банкова сметка във формуляра за връщане. Ако сте платили онлайн, сумата ще бъде върната по сметката, от която сте платили.
КАК ДА НАПРАВЯ ВРЪЩАНЕ?
Имате няколко възможности. Изберете най-подходящата за вас. Безплатно връщане за поръчки над 109,99 лв.
БЕЗПЛАТНО ВРЪЩАНЕ ОТ АДРЕС (Само за поръчки над 109,99 лв.)
1. Ако сте направили поръчка над 109,99 лв., продуктите от нея ще бъдат налични във вашия профил в раздел ВРЪЩАНЕ.
2. Ако не виждате продуктите си в раздел ВРЪЩАНЕ, значи поръчката ви не покрива изискванията за безплатно връщане и трябва да върнете продуктите за ваша сметка на нашия адрес за връщане.
3. Маркирайте продуктите, които искате да върнете и попълнете електронния формуляр.
4. На своя имейл ще получите номер на товарителницата и датата, на която куриерът ще дойде на вашия адрес.
5. Куриерът ще разпечата товарителницата и ще я залепи връху пратката.
ПОРЪЧКИ ПОД 110 ЛВ. (Връщането е за ваша сметка)
1. Попълнете формуляра за връщане, който сте получили заедно с поръчката.
2. Опаковайте продукта за връщане (ще бъдем благодарни, ако той бъде в оригиналната опаковка на производителя, но не е задължително) и сложете формуляра за връщане вътре в пратката. Занесете пратката в офис на куриер или извикайте куриер на вашия адрес.
3. Разходите по връщането не се възстановяват.
4. Не ни изпращайте пратки с "наложен платеж" - нямаме техническа възможност да получим такъв пакет.
5. Молим да изисквате потвърждение при връщането на пратки и да пазите номера на товарителницата, който ще получите!
МЕТОДИ НА ВРЪЩАНЕ:
(Моля, имайте предвид, че НЯМА възможност за безплатно връщане в офис на Спиди.)
ШКАФЧЕТА НА SAMEDAY
Важи за поръчки, доставени чрез Sameday и поръчки, доставени чрез Спиди.
1. Отидете в своя профил и изберете продуктите, които искате да върнете.
2. Може да направите връщане във всяко шкафче за пратки по свой избор (един от 821 шкафа на Sameday).
3. Ще получите уникален код, чрез който може да отворите шкафа (7 знака, цифри и букви).
4. Ще получите код за отваряне на шкафчето по имейл от Sameday заедно с QR код, чрез който може също да отворите шкафчето
5. Кодът е валиден 3 дни.
6. Сами избирате размера на шкафчето, което да се отвори, чрез екрана на шкафчето.
ВЗЕМАНЕ ОТ АДРЕС СЪС СПИДИ
1. Отидете в своя профил и изберете продуктите, които искате да върнете и следвайте стъпките.
2. След това ще получите номер на товарителницата, с който куриерът ще дойде при вас, за да вземе пратката (вие не трябва да лепите нищо върху пратката).
3. В деня на вземане на пратката за връщане, куриерът ще ви информира по имейл за планирания час на пристигане.
4. Куриерът може да бъде извикан на адрес, различен от този, на който първоначално е получена пратката.
5. Национален телефон: 0 7001 7001
АДРЕС ЗА ВРЪЩАНЕ
Бул. "Ботевградско шосе" 491A, сградата на СТП
1839 София, България
с бележка "ANSWEAR.bg - ВРЪЩАНЕ"
ФАЙЛОВЕ ЗА ИЗТЕГЛЯНЕ:
Рекламация
Съгласно чл. 556 и Гражданският кодекс, всички продукти закупени в магазина на ANSWEAR.bg, имате право на гаранция за период от 2 години от датата на покупката.
1. Попълнете формуляра за рекламация и го поставете в опаковката заедно с продукта за връщане
ИЗТЕГЛЕТЕ ФОРМУЛЯРА ЗА РЕКЛАМАЦИЯ
Ако нямате принтер, подгответе лично описание на вашата рекламация. Съдържанието може да бъде по подобие на нашият формуляр.
Препоръчваме ви да използвате приготвения от нас печат, което ще ви помогне много по-лесно да подадете рекламацията.
Запознайте се с правилата за обработване на личните ви данни ТУК
2. Изпратете пратката
Продуктът за рекламация/връщане изпратете на следния адрес:
Бул. "Ботевградско шосе" 491A, сградата на СТП
1839 София, България
с бележка "ANSWEAR.bg - РЕКЛАМАЦИЯ
3. Изчакайте разглеждането на рекламацията
Рекламациите се обработват непосредствено след като се оттеглите от договора за продажба, в други случаи не по-късно от 30 дни считано от датата на получаване в нашият склад.
Ако рекламацията се счита за приета, ние ще се съобразим с иска, в съответствие с приложимите закони и разпоредби от гледна точка на гаранцията.
Платформа за ОРС
Ако закупите стокa, като потребител имате право да използвате извънсъдебно средство за разрешаване на спорове и да подадете жалба на платформата за разрешаване на онлайн спорове (ОРС) в съответствие с Регламент (ЕС) № 524/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 21 май 2013 г. относно онлайн системата за разрешаване на потребителски спорове и изменения на Регламент (ЕО) № 2006/2004 и Директива 2009 / ЕО.
Платформата за ОРС е интерактивно средство, предоставено на потребителите от Европейския съюз, чрез което може да бъде подадена жалба. Публикуваме връзка към платформата за ОРС: ec.europa.eu/consumers/odr
Същевременно бихме искали да Ви информираме, че използването на тази система за разрешаване на спорове от нас не е задължително.
Бихме искали да ви напомним, че електронният адрес, на който можете да се свържете с нас е: info@answear.bg
ФАЙЛОВЕ ЗА ИЗТЕГЛЯНЕ: